Vrienden van vv Roden

Wat is de club van Vrienden van v.v. Roden?
De Vrienden van v.v. Roden is een initiatief van de sponsorcommissie van v.v. Roden met als doel nog meer betrokkenheid bij onze vereniging te creëren en nieuwe omzetstromen te genereren voor onze vereniging.
Heel bewust is er voor gekozen om dit keer niet het bedrijfsleven als doelgroep te nemen. Er zijn namelijk heel veel andere mensen die v.v. Roden een warm hart toedragen en financieel hun steentje bij willen dragen.
Natuurlijk is het ook voor bedrijven mogelijk om Vriend van vv Roden te worden!

Wie kunnen lid worden van de Vrienden van v.v. Roden?
Deelnemer aan de Vrienden van v.v. Roden kan iedereen worden die de leeftijd van 18 jaar of ouder heeft. Het is mogelijk om individueel of met meerdere personen deel te nemen, en ook bedrijven zijn van harte welkom!

Hoe word ik lid van de Vrienden van v.v. Roden?
Men wordt lid door het invullen van het contactformulier op deze website.

Wat zijn de kosten voor de Vrienden van v.v. Roden?
De kosten bedragen € 50,- per jaar, tebetalen middels automatische incasso.

Hoe loopt het lidmaatschap van de Vrienden van v.v. Roden?
Het lidmaatschap loopt van 1 juli  t/m 30 juni. Natuurlijk kan men zich op elk moment lid maken, er zal dan naar rato worden betaald voor dat seizoen.

Hoe wordt het bestedingsdoel bepaald
Jaarlijks zal er een bestedingsdoel worden bepaald.  Dit wordt gedaan door de sponsorcommissie in overleg met het hoofdbestuur. Alle Vrienden zullen hiervan op de hoogte worden gebracht. Mocht er echter een jaar zijn dat men geen doel kan aangeven, dan zal het jaarbedrag blijven staan voor het volgende jaar.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!