Lidmaatschap - VV Roden

Het aanmelden van een nieuw lid kan, bij voorkeur digitaal, via onderstaande link:

Digitaal inschrijven

Voor adreswijzigingen, activiteitswijzigingen en afmeldingen kunt u het wijzigingsformulier gebruiken!

(Graag alle gegevens invullen en ondertekenen en het formulier inleveren of opsturen)

Schriftelijk aanmelden

Wijziging lidmaatschap

Afmelden

Kosten lidmaatschap:

Per maand
Puppies € 6,00
Onder 9 (8 en jonger) € 17,25
Onder 11 (10 EN 9) € 17,25
Onder 13 (12 en 11) € 17,25
Onder 15 (14 en 13) € 19,50
Onder 17 (16 en 15) € 19,50
Onder 19 (18 en 17) € 19,50
Senioren veld € 22,10
Senioren zaal € 22,10
Senioren veld + zaal € 29,60
Senioren 7 tegen 7 € 14,00
Niet spelende leden € 10,00

Jeugdsportfonds

Het lidmaatschap van een sportvereniging kan voor mensen met een laag inkomen een zware belasting zijn. De gemeente Noordenveld vindt dat alle kinderen moeten kunnen sporten en is daarom aangesloten bij het Jeugdsportfonds. Op grond van deze regeling kunt u een bijdrage krijgen voor het lidmaatschap en kleding/attributen. Kijk voor meer informatie over deze Meedoenregeling op: https://www.noordenveld.nl/meedoenregeling

OPZEGGEN LIDMAATSCHAP TIJDENS HET SEIZOEN

Het komt regelmatig voor dat leden hun lidmaatschap tijdens het seizoen willen opzeggen met onmiddellijke ingang. Spelers die tijdens het seizoen stoppen zorgen echter voor grote problemen bij onze teams die soms met te weinig spelers overblijven. Ook moeten we maandelijks per lid een bedrag aan de KNVB afdragen. De KNVB kijkt daarbij niet per maand hoeveel leden we hebben maar hanteert het hele seizoen het aantal leden dat we op een bepaalde peildatum hadden. Hierdoor blijven we betalen voor leden die tijdens het seizoen hun lidmaatschap opzeggen.

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een volledig seizoen en er is ook voor dat seizoen contributie verschuldigd. Voetbal is en blijft een teamsport en daarom gaan we er ook vanuit dat leden gewoon hun seizoen afmaken. Uitzondering hierop is wanneer een speler middels een doktersverklaring kan aangeven dat hij langdurig niet mag voetballen. In dat geval zal het lidmaatschap worden omgezet naar een niet spelend lidmaatschap tot het einde van het seizoen. Daarnaast blijft de regel van kracht dat de contributie inning pas gestopt kan worden als alle clubkleding bij onze kledingbeheer is ingeleverd.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!