Marc Brink benoemt tot Lid van Verdienste

15 december 2023 15:15

Tijdens de ALV van maandag 11 december 2023 is Marc Brink benoemt tot Lid van Verdienste.

Marc heeft zich in het verleden langdurige ingezet voor vv Roden, en doet dat nog steeds. Marc is in het verleden o.a. actief geweest als jeugdvoorzitter, bestuurslid, lid van de TC, heeft meegewerkt aan het clubblad en het laatste jubileumboek en nog veel meer vrijwilligerswerk. Momenteel maakt hij het programmaboekje, is hij verantwoordelijk voor de sociale media van de club, is hij archivaris en verzorgt hij de Wall of Fame in de kantine.

Een echte vrijwilliger dus met hart voor de club!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!